Konstigt väder...

Hej!
Vaknade halv nio idag och gick ut och satte mig för att äta frukost. Det var skönt ute. Jag satt och lyssnade till fåglarnas kvitter, den lilla, lilla fontänens porlande och traktorn som kärde på åkern. Det var riktigt mysigt och jag njöt verkligen. Sen gick jag och hämtade "Så länge vi båda andas", den fjärde boken i Twilight-serien. Jag satte mig och läste där ute när jag plötsligt kände droppar i nacken. Sen började det spöregna så jag fick skynda mig in och sätta mig här och läsa istället. Men nu ser jag att det har börjat spricka upp, så jag går kanske ut sen igen.
Jag hoppas bara att det blir fint väder imorgon för då ska jag, Chitra, Viktor, Edvin coh David sova i mormors stuga. Vi ska grilla och ha kul. Det ska bli väldigt roligt!

Dagens låt:

Life looks better in spring - Jon Lilygreen and the Islanders
2010-06-15 @ 11:05:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0