Kort?

Hej!
Jag har precis kommit hem efter att ha varit hos frisören. Det blev en cykeltur och det var skönt, förutom att det var motvind på vägen hem. Hon klippte ungefär 10-15 cm på håret och det känns som att det blev riktigt kort jämfört med innan. Men jag är ganska nöjd med det, det blir nog bra. Ligger nu i soffan och tittar på en massa gamla filmer. Just nu är det Grease 2 som rullar. Jag har riktigt ont i huvudet och magen och vi har inga värktabletter hemma så jag får val bara ta och stå ut med smärtan.



Jaha, vad tycks? För kort? För jämnlångt?


Dagens låt:
Glee Cast – Somebody To Love (Glee Cast Version)
2010-06-14 @ 11:19:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pia

Va´fint gumman! Ska bli kul att se det live i eftermiddag! Då kommer värktabletterna oxå! ; )

Kramisar/mamma

2010-06-14 @ 13:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0