Nationaldagsfirande..

...är precis vad jag har varit på nu. Jag och Chitra sjöng solo på Tro och det gick väl bra, förutom att det blåste och papprena var nära på att blåsa iväg och det gjorde att Birgitta spelade fel på min vers men det gör inte så mycket. Det gick bra fram tills dess och efter det. Sen blev det nationalbakelse vid Ätrasalen.
Just nu sitter jag och väntar på morfar som ska hjälpa pappa att ta in pianot. Nu har han kommit, ska gå nu.

Dagens låt:

Me and my guitar - Tom Dice


Hej hej!
2010-06-06 @ 18:22:33 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Det var roligt och sjunga och du sjunger bra ;) Har jag sagt det någon gång?

2010-06-06 @ 18:47:43
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0