Sjukt kul kväll!

Hej!
Har nu kommit hem efter en grymt bra kväll på stranden med Chitra, Viktor, Edvin och David. Vi åkte först och handlade mat att grilla och frukost och sen satte vi igång att grilla. Sen fick vi ner Chitra till att bada för hon var den enda som hade badkläder, men jag blev minst lika blöt som henne av att springa i vattnet. Hehe, det såg så inbjudande ut!Sen spelade vi kubb och vi (jag, Viktor och Chitra) förlorade fastän vi fick ner alla klossarna, eller vad det nu heter. Bara för att Edvin och Chitra hade så konstiga regler. Vi hade vunnit annars, om vi hade kört efter mina braiga regler! Sen såg vi på film. Först blev det Finding Neverland och efter det Titanic. Båda är helt underbara filmer! Vi gick och la oss vid fyra, halv fem. Men jag somnade nog inte förrän fem, halv sex. Jag var jättepigg och flummig men det var däremot inte Chitra som fick stå ut med mitt tjat tills jag kunde slappna av på riktigt.
Jag vaknade klockan sju eller något och gick ut vid kvart i åtta och gick en tre kvart, en timme på stranden. Det var väldigt skönt fastän det var ganska kyligt. Det var skönt att gå och tänka medans vågarna brusade i bakgrunden.

Dagens låt:

My heart will go on - Celine Dion
2010-06-17 @ 12:32:50 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Det var jätteroligt My! Måste göras om.:)

2010-06-17 @ 13:02:40
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0