Sol, sol, sol!

Hellåå!!
Sitter här ute i solskinet och har precis fikat färdigt. Det är så härligt väder idag! Ska snart, när jag har bloggat färdigt, gå och ta på mig nikini och lägga mig ute i solen och steka! Kan också säga att jag beställde ny bikini innan som kommer om ca en vecka.
Idag hvar det en riktig slappdag Vi hade inte en enda riktig lektion utan var typ ute två av tre. Jätteskönt! Och sista lektionen, på utvärderingen fick vi glass av våran snälla lärare Helena och satt ute i den svala skuggan och åt.
Vid sju ska jag, Chitra, mamma, pappa och Jon in till Skrea strand och spela minigolf, äta pizza och i alla fall jag ska ta mitt första dopp denna sommaren :)
Sen ska Chitra sova över hos mig och imorgon ska vi hämta pianot! Jag satt typ en timme igår och spelade, är så uppspelt över att få ett riktigt piano. Äntligen!

Dagens låt:

Oboy - Peps Persson (riktig somarlåt!)


Nä, nu blir det på med bikini!
2010-06-04 @ 16:10:05 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0