Solig dag!

Sitter här med datorn och kollar bloggar. Jag är så trött! Jag orkar inte göra någonting känns det som. Men jag ska tvinga mig bort från datorn snart och sätta igång med raberbersaften som jag har sagt till mamma att jag ska göra. Fick smaka den hos Jennie när vi var det häromdagen och den var riktigt god. Hon sa också att den var lätt att göra så jag ska testa.
Sen får jag väl ta och lägga mig och sola en liten stund också.

Igår var Chitra, Viktor och Edvin här och vi hade det väldigt kul, tycker jag. Det blev kubb, Singstar och en liten runda som vi gick. Sen såg vi på film i en halvtimme innan de skulle hem. Ja, det är ett härligt "gäng" som vi har börjat vara nu med. Vi har riktigt kul ihop tycker jag i alla fall och det är kul att vi är nu på sommarlovet.

Imorgon händer något stort och fantastiskt... Eclipse och premiär och gissa vem som har biljett dit? Jag! Chitra har beställt biljetter till sig själv, mig, Felicia och Fanny och vi ska till Halmstad imorgon och se den. Ska bli så spännande att se den för boken är ju så grymt spännande och bra så vi får se hur filmen blir.

Nu när det är sommarlov sa har jag ingen koll på dagarna och datumen. Jag trodde, fram tills nu, att jag i år fyllde år på en onsdag men nej nej, där hade jag fel. Chitra, du hade rätt. Jag fyller år på en torsdag, nästa vecka. Jag hade för mig att när jag tittade i kalendern så stod det att det var en onsdag men nej torsdag, torsdag, torsdag! Så, nu kommer jag nog komma ihåg det. Annars får Chitra väl påminna mig, hehe.


Dagens låt:
Show me heaven - Maria McKee
2010-06-29 @ 13:18:44 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Haha, underbart i morgon!

Jag har alltid rätt!

2010-06-29 @ 18:50:45
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0