The Big Wedding!

Hellååå!
Har nu sett på den kungliga vigseln på tv:n och jag blev så rörd. Det var så fint och mäktigt! Jag har nog inte insett att det var såå stort. Jag har förstått att det var stort men inte så stort. Det var riktigt fint i kyrkan och Victoria var så enastående vacker! En enkel klänning med en enkel fin, vit bukett och jag tycker det var så vackert! De var jättesöta tillsammans och Daniel var så gullig när han grät. Såg ni hur hans hand darrade när de skulle byta ringar?





Ikväll är det mat och musik här borta i Sörby och vi ska väl hjälpa till, om det finns något att hjälpa till med.
Sen blir det att jobba hårt imorgon!


Dagens låt:

If I could - Calaisa
2010-06-19 @ 17:00:17 Högtider! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0