Stan med bästisen<3

Nu har jag kommit hem från en härlig eftermiddag med Chitra! När jag kom ut till bussen i morse och den skulle komma om typ en minut så kom jag på att jag hade ju glömt min väska hemma, med min plånbok, busskort, mobilen och kameran... Så när jag och Chitra åkte till kyrkan efter skolan för att öva med vår körledare till konfirmationen så var pappa så snäll som kom med väskan till mig. Vad tacksam jag blev! Sen åkte vi till stan och när bussen kom så fanns det typ inget papper kvar i den där maskinen man håller fram kortet för, så då kom busschaffören ut ur sitt lilla "bås" där han sitter och kör och stod där och fixade medan alla (det var typ upptaget överallt) satt och väntade. Fastän det inte var vårt fel så var det lite pinsamt... I stan köpte jag en tröja och en film, som hette "Inne till varje pris". Så ikväll blir det väl att sätta sig och titta på den om jag hinner. Jag ska ju se "Vampire Diaries" också ;)
Tack för en flummig och jätterolig eftermiddag, Chitra!<3



Lite suddig men fick ingen bättre ;P


Jag fick Chitra till att prova de här tightsen. Hon såg så rolig ut i dem! :D


Den här provade hon också. Lite söt med volanger ;)


Ingen jättebra bild men såhär ser tröjan jag köpte ut


2010-03-18 @ 19:13:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Tack själv, kära du! Underbart!

2010-03-18 @ 19:47:04
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: monky you know!

supersöta!

2010-03-21 @ 22:29:16
URL: http://mmonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0