Stor dag!

Har kommit hem efter en och halv timmes högmässa i Vessige kyrka. Jag kan ju säga att det är... svintråkigt! Men men, ska man ta konfirmationen så måste man ju gå i kyrkan någon gång ;) Och något man ska vara också är döpt och Chitra ska döpa sig idag! Och jag ska sjunga. Vi får hoppas på att det går bra :P Chitra valde att jag skulle sjunga "Vem tänder stjärnorna", det är en fin låt och jag tycker den passar ganska bra till ett dop. Detta är en stor dag som vår körledares man sa ;)
Igår sov Chitra över här och vi lagade lax med potatiskroketter och romsås. Mums! Sen gjorde vi en sån där enkel smulpaj som man kan köpa nästan färdig. Den var faktiskt väldigt god. Och såklart så såg vi på film! Först såg vi en som jag hade köpt som hette "The Clique" och sen såg vi en film som Chitra hade hyrt och den hette "Bring it on, Fight to the finish". Båda var bra. Jag älskar Bring it on-filmerna, det handlar om cheerleaders och det uppstår alltid ett problem med killen eller något. Och så är alla tjejerna så bitchiga mot varandra så att det blir kul :D Jag har de tre första och jag ska ha den som vi såg igår. Jag tror inte det finns mer än fyra...
Snart ska jag till moster Jennie och fika och sen blir det då dopet.
Tjingeling!


Gammal bild på mig och Chitra<3


2010-03-21 @ 13:03:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Detta kommer att bli intressant D: :D

2010-03-21 @ 14:36:21
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0