Trådlöst! :D

Äntligen!
Äntligen så har vi fått nytt trådlöst bredband så nu kan jag sitta vid MIN dator och blogga ;) Det är så att vårat andra funkade inte och då har jag fått sitta vid familjens dator. Och det kudne ju inte vara när som helst. Det är ju tre till i familjen som ville sitta där så man kunde ju kasnke inte sitta där när man ville. Det får jag ju inte göra nu heller, men det blir enklare nu. Att ha alla saker på en och samma dator :D
Jag ville bara tala om detta, för det var en väldigt kul händelse i mitt liv... ;)

2010-03-03 @ 18:14:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Vad kul My! Samtidigt som MITT trådlösa internet slutar att fungera -.- Så nu måste man sitta i vardagsrummet med en jäkla sladd -.-

2010-03-04 @ 09:44:13
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0