Trött!

Jag känner mig så hängig! Jag vet inte vad det beror på men jag känner mig så trött att jag gärna skulle gå och lägga mig närmsta säng. Chitra har frågat två gånger idag vad det är med mig så jag har nog varit ganska tyst. Jag har inte tänkt på det själv men det kasnke stämmer. Jag har vissa dagar som jag kallar Tänkdagar. Då kan jag gå och tänka på livet, allt som händer runt omkring mig och... ja, precis ALLT kan jag gå och tänka på. Det är väldigt skönt att bara gå och låta tankarna fara fram och tillbaka i huvudet utan att någon "stannar" dem.
Nu efter skolan är det kör och jag får hoppas på att det kan få mig lite piggare. Men det brukar det faktiskt. Chitra brukar få värsta flumanfallet och då brukar ohn smitta av sig på mig, och jag tror inte att idag är ett undantag.
Ha det gött!

2010-03-09 @ 13:15:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

My, jag hoppas du kommer bli hyper sen, för jag känner att jag håller på att bli det :D

2010-03-09 @ 13:23:14
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0