Vampires...

Nu sitter jag och lyssnar på... Michael Jackson, såklart! Jag har en ny favoritlåt. Dirty Diana, den är grymt bra! Lite rockig och inte jättelikt hans stil. Men jag ska inte skriva om honom, då har jag väl inga läsare alls sen (inte för att jag har många nu). Så jag kan väl berätta att jag ska se på Vampire Diares sen :D Väldigt bra program får jag ta och säga. Förra avsnittet slutade med att Elena frågade Stefan "Vad är du?" och idag får vi väl reda på vad han är... Inte för att jag är dum och inte har förstått vad han är, men det ska bli spännande och se hur han säger det. Och sen efter det blir det seristart för Familjen Jackson :D Oj... nu blev det Jackson igen, men jag skrev faktiskt aldrig Michael Jackson. Nej, nu ska jag ta och sluta skriva en massa onödiga saker. Då tråkar jag väl bara ut, er om jag inte har gjort det än. Hej Svejs!

2010-03-11 @ 19:38:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0