Chüter!

Sitter och skypar med Chitra, min vän, nu. Eller ja, nu har vi lagt på. Men jag gjorde det innan i alla fall.
Idag var jag och mamma på Gekås för att först och främst köpa en ny vårjacka till mig. Det blev ju lite till...

Dagens inköp:

T-shirt 79:-
Kjol 99:-
Väska 149:-
Jacka 199:-
+ ett paket tuggummi och dextrosol - lite sött ska man ha :D

Sen bar det av till Chitra för en slapp eftermiddag. Först såg vi färdigt Flashdance som vi hade börjat att titta på. Sen tog vi en promenad med hennes söta hund, Smilla. Och när vi kom tillbaka satte vi ossi hennes nya rum, som är väldigt mysigt med ett fönster som man kan sitta i och titta ut över hela trädgården (nästan), och där satt vi, jag med hennes Ipod Touch i handen och försökte hitta något roligt spel, vilket jag tyvärr inte lyckades med, och Chitra med sin dator i knäet. Såna dagar älskar jag. Även fast vi sitter med elektronik i handen eller i knäet betyder det inte att vi umgås. Vi sitter faktiskt och prata om allt möjligt samtidigt.
Och nu på kvällen har jag fått hjälp av Chitra, genom Skype, med no arbetet. Usch, vad jobbigt det är! Jag gillar inte no alls! Men jag är glad att det är över.


Kjolen!

"The Bag"!

Dagens låt:

Your song - Elton John


2010-05-09 @ 21:50:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0