Dålig uppdatering! :S

Hej tjolahopp!
Jag ber om ursäkt för mitt väldigt dåliga uppdaterande. Vårat trådlösa internet funkar inte och våran gemensamma dator sitter ju resten av familjen hela tiden så den är upptagen den mesta delen av eftermiddagarna. Det har inte hänt så mycket den senaste tiden så jag har inte så mycket att skriva. Idag är det pianolektion för min del efter skolan och sen blir det nog att åka till Gekås och byta min jacka, ångrade mig. Tyvärr så missar jag ju detta fina vädret, men vi får väl hoppas på att det kommer fler dagar. Nu ska vi börja lektionen. Dagens låt blir det ingen idag.

Puss&Kram! :D
2010-05-19 @ 13:21:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0