En dag i staden...

Hej!
Nu ligger jag i gästsängen uppe i Chitras rum och ska sova här i natt för första gången. Alltså, i detta rummet. Ska bli spännande. Får se om jag får en liten, mysig Smilla hos mig eller om hon väljer Chitra. Vi får väl se.
Idag har jag och Chitra varit i den "stora" staden (skämt). Och vi har mest gått omkring och så har vi ätit på Burger Inn. Det var mysigt och det var många härliga skratt. Till exempel när den mannen kom och sa hej till oss. Det låter inte kul men vi hade en anledning till att börja skratta och jag typ vek mig dubbel av skratt. Det gick inte att sluta! Sen skulle Chitra spelat tennis men det brjade regna och det gick inte för planerna var förstörda, eller vad man nu ska kalla det. Det gick inte att spela på dem i alla fall. Sen ikväll har vi sett färdigt på Låt den rätte komma in och sen såg vi en film som hette Rocket Science, som handlade om en stammande kille som gick med i en debattgrupp och det gick ju såklart inte så jättebr för honom. Den var ganska rolig men lite speciell. Men såna filmer är bara kul att se på.
Imorgon är det köravslutning i Vessigekyrka klockan 15.00 och efteråt är det picknick i prästgården. Det ska bli mysigt och jag är inte nervös för solona än, men det kommer väl imorgon precis innan låten börjar.


Bara en ointressant coca cola-mugg som jag tog kort
på när jag inte hade något att göra.

Chitra äter hamburgare...

I omklädningsrummet i väntan på tennisen. Där spelade vi också in några
videos, eller vad man ska kalla det. Kolla det här!


Denna bilden får avrunda detta blogginlägget.


Jag bloggar mer imorgon. Nu är jag trött och ska nog alldeles strax släcka.

Natti natti!
2010-05-29 @ 00:07:31 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Vi hade det toppen! :)

2010-05-29 @ 10:30:37
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0