English?

Hejsan!
Känns som om det var längesen jag bloggade men det var ju igår, va? Jag har för mig det. Och då bloggade jag ju om att vi skulle på fest hos familjen Abel. Jag hade rep innan och kom hem vid kvart, tio i sex och vi skulle vara hos dem klockan sex. Så jag fick sminka mig lite, fixa håret och ta på mig kläder i rasande fart. Vi kom typ kvart över eller något liknande men vi var inte sist så det var inte så farligt, tror jag. Men trevligt hade vi sen i alla fall. Jag kan ju bara säga att JAG ÄLSKAR DEJ CHITRA!!! Man kan verkligen prata om precis vad som helst med dig och du tar det inte på fel sätt. Utan du sätter dig och lyssnar på en och dömer en inte. Jag har ju ett exempel på det men det behöver vi inte ta nu ;-) Det jag vill komma fram till är att du är helt enkelt BÄST!!
Nu kanske ni undrar vad detta har med festen att göra men jag och Chitra kanske inte alltid var ute med de vuxna hela tiden... Det blev så kallt, så kallt så vi gick in och satte oss på Toras lite och sen gick vi lite till deras hus också. Sen sjöng vi allsång med alla och det blev en väldigt mysig stämning! Ja, det var lyckat. Men...
Vi kom hem typ halv två och jag somnade väl vid två, kan jag tro. Sen ringde min klocka klockan åtta och det kan jag ju säga att då blev jag inte jätteglad. Jag skulle nämligen iväg på en dansdag med musikalen idag. Jag var nog iväg i minst sex och en halv timmar, men det kändes inte så lång tid. Det var kul, förutom att vi fick ta om danserna om och om igen. Men det kommer bli ett superbra resultat! Innan fick jag ett ryck och jag och Chitra började sms:a på engelska. Det var lite kul faktiskt :P Så nu är jag kom hem vid fem så la jag mig i sängen och här har jag legat förutom när jag har varit och ätit eller gått lite fram och tillbaka till tv:n för att se på Körslaget. Jag kan inte fatta att Kalle vann! Jag tycker Marie var tio gånger bättre. Nej, men ni fattar vad jag menar. Jag älskar när hon gjorde "They don't care about us". Det är en av mina favoritlåtar av Michael Jackson och de gör den så jäkla bra!
Nej, nu får jag väl ta och sova, annars kommer jag inte vara jätterolig imorgon ;)

Dagens låt:

They don't care about us - Michael Jackson


2010-05-01 @ 22:30:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

My Boketun! Åh vad jag blir glad när jag läser alla fina ord du skriver om mig! Du vet väl dom att jag älskar dig med va? Du är världsbäst och vi måste prata :)

2010-05-02 @ 15:03:33
URL: http://thewolfpack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0