ESC

Ligger i mammas säng med datorn i knäet och Eurovision Song Contest framför mig på tv:n. Just nu är det bidrag 17 vilket är Ukraina och den är väl helt okej. Men min favorit just nu är Belgien. Artisten heter Tom Dice med låten Me And Me guitar. Den var riktigt mysig och jag blev förälskad direkt i den!
Idag hade vi köravslutning och det gick jättebra. Jag var jättenervös först för mina två solon men när man väl gick fram, tog mikrofonen i handen och tog sen några djupa andetag så släppte det plötsligt och jag njöt verkligen den korta stunden. Det var inget speciellt, jag har sjungt solo förut. Men det var så bra låtar så det var riktigt kul att få sjunga. Sen var det en mysig fika efteråt i prästgården och det var gott!
Imorgon är det ju mors dag. Är det någon som ska gratta sin morsa? ;) Själv ska jag gratta mamsen, sen blir det mormor och sen farmor. Så det blir turné.

Dagens låt:

Save tonight - Eagle Eye Cherry




Vi ses!
2010-05-29 @ 22:25:14 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Ja Belgiens låt är verkligen fin men inte min absoluta favorit ; )

2010-05-30 @ 10:44:53
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0