Fågelkvitter och gräsklipper :)

Nu sitter jag här ute på altanen och vårt internet funkar faktiskt! Det funkar bättre här ute än vad det funkar på mitt rum. Haha, lite kul faktiskt. Jag sitter och skriver på min deckare som ska in imorgon. Jag hoppas jag hinner, det gör jag förmodligen - är snart i upplösningen. Jag ville inte ha den så lång och försökte korta ner den så mycket som möjligt. Det är skönt ute idag också. Men inte lika skönt som igår, igår var det extremt skönt! Fåglarna kvittrar runt omkring och jag hör grannen klippa gräset här bredvid. När jag tittar upp på molnen så är det lite mörkt faktiskt. Jag hoppas att det inte börjar regna. Jag och mamma tänkte nämnligen cykla ner till Brovallen och titta på lillebrorsan som ska spela fotbollsmatch mot Apel. De behöver ju stöd ;)
Idag hade vi ett oförberett praktiskt prov, som alla redan visste om, som gick ut på att man skulle laga fiskgratäng med potatismos. Jag kom med Ina och det gick väldigt bra, tycker jag. Vi fick "helt klart VG"! Känner mig faktiskt lite stolt! Nä, nu tror jag att jag inte har något mer. Det var nog allt. Vi ses!

Dagens låt:

Walking on sunshine - Katrina & the Waves
2010-05-20 @ 16:43:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0