Fy på mig!

Nu har jag inte skrivit på tre dagar. Jag som tyckte att det gick så bra nu den senaste veckan. Och jag har bara glömt dagens låt en dag, det är väl bra? ;) Men det kanske är för att det är ganska stressigt nu. Om en vecka är det premiär på musikalen och idag repade vi från kvart över fyra till ungefär kvart i åtta, så jag är helt slutkörd på kvällarna. Imorgon ska vi repa från fyra till tio och det är nog precis så att jag kommer orka. Men jag har riktigt tur för vi har hemarbetsdag imorgon och då behöver man ju inte jobba precis så hårt och lika mycket som man gör en vanlig dag i skolan. Sen på måndag blir det till att börja repa med ljud och ljus i "Black box" i Falkhallen där vi ska spela föreställningen och det kommer bli kul. Så får man lite mer inblick om hur det kommer bli. Det kommer bli så bra så. Fortfarande förkyld kan jag säga. Riktigt förkyld. Så denna helgen blir det till att göra sig hemma i soffan och sängen och se på en massa film. Det är enda sättet jag blir frisk på ;D

Dagens låt:

Glittter in the air - P!nk (en låt från musikalen, helt underbar!)


2010-05-06 @ 21:18:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0