Hej!

Nu har jag precis bokat biljetter till tåget som jag och Chitra ska ta imorgon till Varberg. Vi ska nämnligen se på bio. Filmen heter The Bounty Hunter och är en komedi med huvudrollerna spelade av Jennifer Aniston och Gerard Butler. det ska bli jättemysigt och skojigt! Jag skrev inget igår för det blev en turné och sen hade jag ignet kul att skriva om. Men jag kan säga att jag var riktigt flummig idag på rasterna när vi spelade King. Det låter faktiskt lite töntigt men det är riktigt kul. Jag blir helt hoppig och studsig och glad när jag spelar.
Imorgon är det idrott och vi har orientering. Det ska faktiskt bli ganska kul för en gångs skull. Jag gillar att gå själv eller med en kompis och leta efter vägar och sånt. Så kan man gå och prata samtidigt.

Fick precis reda på att vi ska åka och kolla på ett piano som bortskänkts imorgon. Det är ett riktigt piano och jag hoppas det är bra så att vi kan ta hem det. Jag skulle verkligen behöva det och jag hoppas, hoppas, hoppas!

Nä, nu ska jag ta och fortsätta att titta på Family Guy, hehe.

Dagens låt:

I want to know what love is - Foreigner
2010-05-31 @ 20:59:17 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0