Simple Times

Tjoo!
Jag satt och lyssnade på... Michael Jackson (såklart) på Spotify igår och ett reklaminlägg kom. Det var reklam för en artist vid namn Joshua Radin som hade ett nytt album som hette Simple Times. Jag tyckte att den lilla snutten de spelade på reklamen, verkade bra så jag satte på den. Jag satte och lyssnade på skivan rakt igenom och jag kan bara säga att den är helt underbar! Den bästa låten var I'd rather be with you. Lite i stil som John Mayer coh jag älskar verkligen den sortens musik.

Joshua Radin - Simple Days
One Of Those Days [Radio Edit
I'd Rather Be With You [Radio Edit]
Sky
Friend Like You
Brand New Day [Radio Edit]
They Bring Me To You
Vegetable Car
Joshua Radin – Free Of Me
You Got Growin' Up To Do [Featuring Patty Griffin]
We Are Okay
No Envy No Fear

Kommentera gärna vad ni tycker om den. Är det någon mer som tyckte den var bra?

Idag har vi Operation Dagsverke och det betyder att man helst ska vara hemma eller hos någon granne kasnke och jobba i minst fyra timmar. Man ska helst ta 50 kr i timmen så blir det 200 kr man tar med sig sammanlagt till skolan sen. Sen går de pengarna i år till Sudan och till organisationen UNICEF och pengarna ska främst gå till flickors utbildning. Jag ska med pappa och hjälpa honom dela ut paket. VI ska upp till Varberg så det bli lite åkande också. Skönt!

Lyssna nu på skivan så skriver jag senare.
Hej Hej!
2010-05-26 @ 08:27:14 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Åh jag älskar också det albumet!

2010-05-26 @ 17:37:26
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0