Party!

Snart ska jag iväg till stan igen. Föreställning ikväll också, även imorgon. Sen är det inte förrän nästa helg och sen är det slut. Det var ju som sagt premiär igår och det var skitkul! Det blev jättebra och folk sa att det var bra. Efter gick vi till På G som ligger i Gallerian och hade premiärfest. Vi fick pastasallad och tårta, supergott! Sen sjöng vi och dansade så vi blev svettiga till Grease och annat till klockan tolv, då jag åkte hem med Ida och några andra. Jag kan ju säga att jag var helt utmattad när jag kom hem och det var såå skönt att få lägga sig i sängen och bara koppla av. Innan föreställningen igår hade vi jättebråttom för det skulle våfflas hår, vi skulle sminka oss och ta på oss kläder och massa saker. Men det blev ett bra resultat och efter fick jag en massa blommor av mina kära släktingar som var där och tittade. Det har bara börjat men det kommer ta slut snabbt och då är det plötsligt helt slut. Inget mer... Det känns lite vemodigt. Jaja, nu ska jag åka. Hinner inte med någon dagens låt, tyvärr. Kanska bloggar när jag kommer hem ikväll. Om jag inte är för trött...

2010-05-15 @ 15:50:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0