Rabarberpaj... mums!

Nu har jag varit med pappa i Ullared, Varberg och stan. Det blev mycket åkande och det var ignet jag klagade över. Nu har jag ätit årets första hemmagjorda rabarberpaj och det var gott! Nej, jag vet inte alls vad mer jag ska skriva. Det var en väldigt lite uppdatering men det kommer mer imorgon. Imorgon blir det nämnligen körövning inför köravslutningen på lördag - jag, Chitra, Linn och Fia ska sjunga varsitt solo och jag och Chitra två var och därför behöver vi öva. Jag och Chitra ska sjunga solo på We are the world och Tro av Marie Fredriksson. Sen ska jag kanske med och titta på Vessige/Ginsten mot FF. Vi får se hur det går...
2010-05-26 @ 17:50:20 Mat & Bak Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0