Slut för alltid!

Nja, nu kanske jag överdrev men det är slut för detta året i alla fall. Jag är gärna med nästa år och då ska jag föesöka få med Chitra igen! Igår när sista låten sjöngs började några att gråta och en började storböla (typ) och då började jag också gråata för man kom på att man kommer inte göra någon mer föreställning med just alla underbara människor. Det var sorgligt men lite skönt också att få komma tillbaka till det vanliga livet och verkligenheten. Jag skickade Ida på uppdrag igår innan föreställningen att gå runt och ta bilder backstage och jag lägger ut bilderna antingen senare i eftermiddag eller ikväll, eller så gör jag det imorgon. Jag ska göra det så fort jag får tid.

2010-05-24 @ 11:12:45 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0