Smått & GOTT!!

Chitra gav mig ett tips att jag kunde blogga om alla nya saker jag provar och jag tänkte att jag kunde testa att göra det. Jag har då tre saker som jag nyligen har provat och tycker är gott. Jag lägger ut en bild på sakerna och skiver vad det är och så tänkte jag. Sen kommer lite bilder från musikalen backstage.


Fragaria jordgubbe - Sia
Jordgubbs-och vaniljgräddglass                                          
med jordgubssbitar och                                                       
jordgubbspuré i bakat rån.


Ballerina kladdkaka
Chokladkex med fyllning
med smak av kladdkaka.

Fun light - Love
Saft med smak av
granatäpple &
jordgubbe.


Idis å Jag!
'
Idis å Lins!

Huvudrollernas kostymer.

Orkar inte lägga ut fler, blir kanske några lite senare.

Dagens låt:

We are the world x2




Vilken är bäst tycker du?
2010-05-25 @ 17:26:17 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Bra My! Toppen! Du förstår ju vad jag säger : )

2010-05-25 @ 20:24:38
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vilka fina biler, på dig, Ida & Linn! :)

2010-05-26 @ 11:45:29
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
Postat av: Linn

haha, vilken fin bild på mig! ironisk Jag ser ju helt död ut! men aja, ni var iaf jätte fina! <3

2010-05-26 @ 19:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0