Baka en liten kaka

Nu sitter jag på rast och vi börjar lektionen om tio minuter. Då har vi engelska och sen är det idrott. Sen är skolan slut och då ska jag och Chitra spela in för typ sista gången. Nästa gång, på torsdag, ska vi lyssna igenom allt och bättra på det som behövs bättra på. Jag mår inte bra idag, känner mig dassig men jag får ta och gaska upp mig och vi nu ska spela in. För annars blir det inte kul för Chitra, inte för mig heller för den delen, och jag får ju tänka på mina underbara kompisar.

Igår var jag hos Chitra och vi bakade ju och tog kort till skivan. Vi fick till några riktigt bra kort och jag lägger inte ut alla, kanske inte nån av de vi ska ha med, men någon ska jag väl bjuda på. Vi försökte ta några hoppbilder men det gick inte så bra. Antingen hoppade vi för tidigt eller för sent, haha. Så här kommer en bildbomb från igår!


Älskar Chitras min! :)



Var bara tvungen att ta kort på denna sötnos som låg och sov i matskålen!



Vad tror ni? Kommer det bli bra?
2010-11-22 @ 13:18:17 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna<3

Heej:) Om ni vill så skulle jag jätte järna ta bilder till eran skiva:) Men ni kanske har bestämt sig. Anna

2010-11-22 @ 14:14:47
URL: http://annamadeleinebengtsson.blogg.se/
Postat av: Anna<3

Hej:) Jag har en egen systemkamera så det skulle vara jätte kul:)

2010-11-22 @ 14:15:23
URL: http://annamadeleinebengtsson.blogg.se/
Postat av: F e l i c i a

Vi tror inte Myse, vi vet att det kommer bli skit bra ;)

2010-11-23 @ 21:46:13
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0