Chitra <3

Nu har jag kommit hem från Chitra. Vi fick något ryck och bestämde att jag skulle med henne hem. Så efter hon hade spelat piano, vi var hemma hos henne klockan fyra, så åkte vi hem till henne och där har vi legat och tittat på Borta med vinden fram tills mamma kom och hämtade mig typ tjugo i åtta. Det var mysigt. För en gångs skull behövde vi inte öva på låtarna och så. Det kändes lite skönt faktiskt, låtarna börjar bli lite tjatiga nu...

Nu ska jag bara slappa och jag hittar väl på nåt annat om jag kommer på nåt ;)
2010-11-16 @ 20:17:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pia

Gå och lägg dig,vetja!

Kram från morsan, som redan lagt sig....gäsp!

2010-11-16 @ 21:23:50
Postat av: Chitra

Javisst var det mysigt! Tröttna nte på låtarna för mycket, man måste ha gnista när man sjunger!

2010-11-16 @ 21:29:05
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0