Dålig uppdatering

Jag vet, det har verkligen varit en dålig uppdatering men jag har delvis inte varit på bra humör och delvis har jag inte haft något kul att skriva.

Igår var jag och Chitra och spelade in i skolan och det ska vi fortsätta göra på torsdagar. Vi spelade in en låt och har nu två låtar kvar. Vi har två gånger kvar och en gång behöver vi till att ta lite finslipning och sånt så det är inte säkert att vi kommer få med alla låtar som vi ville ha med från början. Men jaja, det ska väl gå ändå...

Idag har det vart en riktig pissig dag, den började jättedåligt och efter det har jag vart nere och lättirriterad nästan hela dagen. Men klassen var jättehärlig och det var verkligen kul att titta på när de lekte en lek som heter Vill du gifta dig med mig?. Jag var inte med just för att jag mådde dåligt och jag bara insåg i eftermiddags att jag gillar verkligen vår klass. Alla är så härliga och vi har verkligen kul tillsammans. Killar som tjejer. Så jag vill verkligen "tacka" alla i klassen för att ni är så bra!! :D


Dagens låt:
Were not gonna take it - Twisted Sisters
2010-11-12 @ 16:23:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Ja vår klass är verkligen super!

2010-11-12 @ 19:42:38
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Chitra

[Bli inte arg om det kommer två kommentarer från samma person. Men jag kommenterade och den kom nog inte med, gör det igen]



Ja vår klass är super! Jag hoppas att det löste sig. Vill inte att min bästis ska vara ledsen. Älskar dig! PUSS!

2010-11-12 @ 19:47:17
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0