Första advent

Nu ligger jag här i soffan framför Beck-filmen som går på 4:an. Det känns som att jag ofta skriver om att jag ligger i soffan. Haha! Jag är så trött att jag kan somna när som helst. Idag var ju the big day idag och det gick riktigt bra. Jag glömde ta kort på vårt bord men jag lägger ut några bilder på mammas och moster Jennies saker + några saker vi sålde. Det gick bra med skivorna också, vi sålde sex stycken vilket jag tycker är bra. Vi fick in ganska mycket pengar och när vi har delat upp det så tror jag att vi kommer få ganska mycket var, men vi får väl se.



Ovanför är bilder på Jennies bord.

Mammas bord.

Mina och Chitras saker


Dagens låt:
She will be loved - Maroon 5
2010-11-28 @ 21:41:30 Högtider! Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

I kväll såg jag "Levande begravd", senaste Beck-filmen. Huvaligen, vad otäck den var. Jag hade både handsvett och fotsvett och satt gömd bakom kudden minst halva filmen, men jag kan verkligen rekommendera den. Glad advent Mysan! Kram

2010-11-28 @ 22:57:29
Postat av: Chitra

Det var en rktigt bra dag i går!

2010-11-29 @ 07:58:16
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0