Girls just want to have fun

Nu har jag precis sett på en film som heter, som ni ser i rubriken, Girls just want to have fun. Jag såg den gratis på Voddler och jag tänkte att jag recenserar den, har inget bättre för mig.

Girls just want to have fun handlar om Janey som börjar i en katolsk skola med bara tjejer. Hennes pappa är en före detta soldat i armén och därför har de ganska stränga regler hemma. Janey älskar att dansa och är väldigt duktig på det. Hon tittar alltid på kanalen Dance TV och när de anordnar en danstävling där priset är att bli en ordinarie dansare i DTV, kan hon inte motstå att delta. Hon träffar Jeff och de blir partners. I början går det inte så bra men efter ett tag kommer de överens och till slut får man även se lite romantik mellan dem.





Älskar bara Jeffs ögon. Så sjukt fina!! Han hade väldigt fint ansikte överhuvudtaget.
Men ögonen var något extra! :)




Jag tyckte den här filmen var riktigt bra. Janey spelades av Sarah Jessica Parker (Sex and the city) och jag gillar henne verkligen. Hon är även med i Footloose som är en favoritfilm för mig och där spelar hon en lika sprattlig och härlig tjej som i denna filmen. Filmen var fin, rolig och de dansade väldigt bra. Jag visste inte att Sarah var en sån gymnast eller dansare så det var en riktigt positiv överraskning. Jag rekommenderar den starkt! :D
2010-11-13 @ 18:24:00 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie

Oj vilka minnen! Den såg jag när jag var "ung och vacker" hehe... Kom ihåg hur man försökte dansa precis som Sarah Jessica utan större framgång! ;)



Ha det så bra så ses vi i em, kram Jennie

2010-11-14 @ 08:56:40
URL: http://franlagenhettillhus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0