Inget internet

Hej!

Det blev inget bloggande igår för plötsligt så slutade vårt internet funka och jag, som hade tänkt att blogga, blev ledsen :( Men jag hoppas på att det funkar när jag kommer hem i kväll. Idag ska jag och Chitra spela in för sista gången och om vi är riktigt effektiva så kanske vi hinner med två låtar. Sen efter, klockan sju, så ska vi, min familj, se på den nya Harry Potter filmen som hade premiär igår! :D Snacka om att jag är glad. Det kanske är därför jag är så flummig och fnittrig idag. Eller vad tror ni, Elisa, Melinda och Chitra? ;)

Igår var jag, pappa och Jon hos farmor och farfar för att gratta farfar på hans födelsedag. Vi fick god mat och fika och sen var det kanske inte så kul längre, jag var trött och hade typ inget att göra. Och då satt min kusin Madde och tittade på filmen Hair, som också är musikal, som gick på tv och då satte jag mig och tittade på den också. Jag såg dock inte hela filmen, missade typ en kvart i början och tre kvart i slutet. Så jag ska sätta mig och tittade på den på riktigt någon gång. Jag älskar verkligen vissa låtar och därför vill jag så gärna se den.


Var bara tvungen att lägga ut dessa bilder, ser ni korkskruven på vänster sida? Jag blev så förvånad över att jag hade sånt hår. Jag visste om att jag hade självfall, men inte sånt självfall. Jag älskar det!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2010-11-18 @ 12:03:21 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Jag gillar när du fnittrig och gladig!

2010-11-18 @ 13:06:41
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Jennie (mamma till Sixten)

Du är så fin Mysan! KRAM moster

2010-11-18 @ 19:36:43
URL: http://franlagenhettillhus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0