♪Jag ser det snöar, jag ser det snöar....♪

Ja, det har typ snöat hela dagen och jag tror att det kommer ligga ett lager i morgon. Kuligt, nu till julmarknaden och allt. Jag och Chitra diskuterade i skolan och vi kom fram till att julkänslan kommer inte förrän vid julmarknaden. Så det ska bli jättemysigt på söndag.

Och som ni kanske förstår så har jag äntligen fått tillbaka mitt internet, jag är så glaaaaaad!! :D

Ja, jag hade väl inte så mycket mer att skriva förutom att jag är så sjukt trött. Chitra sov över hos mig igår och vi gjorde det godis som vi ska sälja på marknaden. Vi gick och la oss ganska sent och vi hade vart igång hela dagen så vi var supertrötta när klockan ringde i morse ;) Idag ska jag klippa ut omslag till skivan, fixa kolorna, vika askar till kakorna och se på Idol. Sen blir det väl lite mys med datorn också ;) Jag har saknat internet så mycket så jag känner att jag kommer att sitta fastklistrad här hela kvällen, men det får jag inte. Jag ska även se på två avsnitt av Glee, två av Kenza & Tyra Show och ett avsnitt av Robinson som jag har missat den senaste veckan. Så det gäller att titta och titta nästa vecka! :P




Dagens låt:
Brev från Kolonien - Cornelis Vreesvik
2010-11-26 @ 16:45:45 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Nä du Mysk! Mycket träffar har det blivit mellan dig och mig, men det gillar vi bara!? :)

2010-11-27 @ 21:28:56
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0