Pepparkaksbak och en ev. bloggpaus

Hej!

Nu är jag helt slut. Idag var jag som vanligt på dansen, vilken var ganska jobbig för vi var bara fyra stycken. Sen efter det var jag hemma i typ tio minuter ohc bytte kläder och fräschade till mig lite innan pappa skjutsade mig ner till mormor där Jon, mamma, Jennie och Sixten var. Vi köpte nämnligen ett lamm igår av Chitras pappa och idag skulle de stycka det. Sen åt vi och sen klockan ett fram tills nu har vi bakat pepparkakor. Det gör vi varje år och i år fick vi även Sixten med oss. Men han gjorde ju inget såklart, han sov under just bakandet.

Jag bloggade inget igår eftersom vi inte har något internet hemma, det ska komma på måndag, och igår i skolan var vi på gymnasie-mässa så jag kunde inte blogga nåt i skolan. Så därför kommer det kanske bli en mindre bloggpaus. Om jag inte bloggar nåt från Chitra i morgon. Jag ska nämnligen dit och vi ska baka till julmarknaden och ta kort till skivan. Det ska bli kul kul!

Nä, nu måste jag gå. Nu ska vi fika.



Ha det bra! :)


PS. Har tagit några bilder och jag lägger up dem så snart jag kan. Har äntligen fått en bild där Sixten ler!! :D .DS.
2010-11-20 @ 16:03:00 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0