Storstädning

Nu har jag och mamma precis städat färdigt mitt rum. Vi gjorde en rejäl storstädningen vilket menas med att dra ut sängen och dammsuga bakom, ta ut saker från ALLA hyllor och torka rent och till och med torka golvet. Mamma gjorde det mesta, det måste jag erkänna. Jag var inte på så bra humör. Jag, som många andra, HATAR att städa! Det är så sjukt tråkigt och jobbigt. Men resultatet brukar ju oftast bli bra ;)
Så städning är vad jag har ägnat mig sen klockan elva i förmiddags och nu ska jag ta och sätta mig och titta på gamla hemvideos som jag har hittat, vilket ska bli kul. Älskar att titta på gamla kort och filmer från när man var liten, hihi :)

Ikväll ska vi till mormor och morfar och äta lax som morfar har fiskat. Jennie, Patrik och Sixten kommer också. Det ska bli mysigt, som vanligt och jag slår vad om att det blir god mat. Det blir det alltid när man ska till mormor och morfar ;P


Såhär fint är mitt rum nu (Det kanske inte ser städat, men jag lovar. Det är det!) :





Ha det bra!
2010-11-06 @ 15:39:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0