The First Time (Love at first hiccup)

The First time handlar om Victor, en 15-årig kille som på första dagen i high shcool blir kär i sistaårs-eleven Anya. Hon är vacker, bedårande, sistaårselev... Ja, allt. Men det finns en hake. Hon är just det. En sistaårselev. Vad har han som hon kommer att falla för? Något måste det var, för de blir tillsammans och allt är så bra. Men så är det ju det där med första gången...



Denna filmen var såå sjukt bra!! Den var skitrolig och så pinsam. Jag älskar Devon Werkheiser (Victor), jätteduktig! Jag vill gärna se honom i fler filmer. Och han och Anya var så söta tillsammans i filmen. Scenen när de sitter i roddbåten är en så romantisk och perfekt scen, så det är inte sant. Jag skulle gärna vilja uppleva samma sak, hehe...
Den här rekommenderar jag till ALLA!!! :D :D :D




Den här bilden tog jag bara för att Devon var så fin på den :)
2010-11-02 @ 16:02:10 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0