It hurts

Nu har jag så sjukt ont i ryggen, nacken och i huvudet. Det är nämnligen så att jag och Chitra har träffats idag och paketerat kakorna och godiset som vi ska sälja i morgon. Tyvärr så skulle hon iväg och hon hann bara vara här i en och en halv timme så jag fick fortsätta själv, med hjälp av mamma, och jag har hållt på nästan konstant tills nu. Så snacka om att jag är trött! Jag ska göra en sats fudge till och sen är det en prislista som ska göras, sen är det klart inför i morgon! Det ska bli så kul att få stå och sälja, det är liksom en tradition att vara på marknaden och eftersom jag älskar att sälja saker så ska det bli riktigt kul att få göra det.


Jag bjuder er på några bilder från pepparkaksbaket från förra veckan :)



2010-11-27 @ 17:45:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0