Världens gulligaste kusin!

Jag har världens sötaste kusin! Idag är det ju fars dag och vi har åkt runt hela dagen, känns det som. Först åkte vi till farmor och farfar vid tio-tiden och där fick vi lite kakor och tårta. Julle, min kusin, och hans pappa var där och efter vi hade fikat så spelade vi "ungdomar" kort. Julle vann stort, haha. Det var han som inte ville spela och se hur det gick! ;)
Efter vi hade spelat färdigt åkte vi hem och var hemma i cirka en timme innan vi åkte till mormor och morfar. Där fick vi våfflor och jag kan säga att jag var proppmätt efter det fikat :) Och såklart var Jennie, Patrik och lille Sixten där. Och Sixten är ju bara för söt!! Hans små söta leenden blir man bara kär i. Ja, jag kan knappt sluta titta på honom!

Sen har jag även spelat innebandy nu ikväll och det var väl okej. Jag var inte på g så det var väl inte världens roligaste träning. Men men, nu ska jag snart äta, är sååå hungrig och sen ska jag fortsätta se på de nya avsnitten av Glee. Det är så bra! :D


Dagens låt:
Iris - Goo Goo Dolls (Asfin låt!)
2010-11-14 @ 19:40:23 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Julle eller Sixten som är söt? ;)

2010-11-14 @ 21:35:06
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
Postat av: F e l i c i a

Sv: HAHA! Oj, det märkte jag inte att jag inte skrivit! Haha, jag var så himla trött xD

2010-11-15 @ 18:24:23
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0