........

Är hemma idag. Mådde inte alls bra så jag sa att det är bäst att vara hemma och vila upp mig. Det tror jag gör mig gott. Jag tog kort på vårat skolfoto men jag vet inte om det blev så bra. Det blev så bra det kunde bli och ni får stå ut med den dåliga kvalitén, hehe.

Imorgon, om jag ska ill skolan vilket jag forhoppningsvis ska, ska jag börja på solosång! :D Fick reda på det i söndags och fick värsta rycket när jag såg det (hon hade ringt när jag inte var hemma så pappa hade skrivit upp det på en lapp) och jag blev så sjukt glad! Har stått i kö i mer än ett halvår och nu äntligen! Superkul! :)


Man ser inte alls bra, jag vet...
2010-10-12 @ 11:13:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad tråkigt att du har mått dåligt.

Men...vad roligt att du ska börja

med solosång. Du vet att jag är en av dom

första som "peppar" Din sång.

Kram från mormor

2010-10-12 @ 23:20:01
Postat av: F e l i c i a

Du blev jätte bra på skolfotot Myse! :)

2010-10-13 @ 17:31:51
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0