Fredag

Sitter med datorn i knät och väntar på att Idol ska börja. Har ni sett/hört att Alice drar sig ur Idol? Jag blev väldigt chockad faktiskt. Sen började jag gapflabba. Hehe, kom på att Alice var Chitras favorit och om Alice skulle åka ut så sa Chitra att hon tänkte sluta titta på det. Hon sa inget om Alice drog sig ur med eget initiativ ;)
Det anade man inte att det skulle komma. I tidningen stod det att hon inte upplevde den glädjen på scenen längre, som hon hade gjort i början. Kanske blev det inte så kul i och med att det var en tävling alltihop? Vem vet.

Idag var jag och mamma i stan efter att jag kom hem efter skolan. Vi skulle byta en halsduk som mamma hade köpt till mig så nu kan jag äntligen börja använda min kappa! Jippi! :) Sen köpte jag även en ny "tröja". Jag lägger inte ut någon bild idag, ni får se den i morgon. I morgon är det ju dopet och jag tänkte att jag skulle ha på mig den då. Ska försöka ta en helbild på mig, om jag hinner...

Nej, nu börjar det om tre minuter.

Puss & Kram!
2010-10-22 @ 19:52:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0