Gott mellanmål - check!

Tjosan!

Idag har varit en ganska jobbig dag, i alla fall i början. Jag mådde verkligen inte bra, hade så sjukt ont i huvudet och magen men det i magen försvann efter vi hade ätit. Hm, undrar om det kanske var hunger som kändes? ;)
Har fortfarande ont i huvudet så får väl trycka i mig en värktablett så det förhoppningsvis går över.

Ikväll blir det som alla andra kvällar: slappa. Sen måste jag också skriva lite på min och Chitras friluftslivsuppsats. Men det ska nog inte ta jättelångt tid, hoppas jag. Jag ska också ta och baka en kladdkaka snart som jag, pappa och Jon ska mumsa på ikväll. Jag blev så sugen på att baka en kladdkaka så det fick jag pappa att köpa ingredienser till. :D



Mitt mellanmål. Smoothie med blåbär, banan och apelsinjuice. Rostade mackor
med mammas goda morotsmarmelad och baconost! :P
2010-10-21 @ 17:08:16 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0