Headache

Sitter på rast i skolan och ska börja om tio minuter Då har vi so, vet inte vad jag tycker om det. Vi ska börja på ett nytt arbetsområde och förmodligen ska vi då ha en genomgång hela timmen, lite segt men men. Efter det har vi hemkunskaps vilket ska bli lite roligare i alla fall. Jag brukar älska hemkunskap men är på lite dåligt humör idag så jag orkar inte med något, känns det som. Jag är väldigt lättirriterad och så och jag försöker verkligen att inte störa på allt och alla. Jag hatar när det är så!

Ikväll är jag och Jon ensamma hemma så då blir det nog att se färdigt på Harry Potter, i alla fall för min del, och bara slappa. Får nog öva till no:provet som vi har nästa vecka också, det kommer gå åt helskotta känner jag på mig. Kan inget om kemi! :S
2010-10-05 @ 11:56:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pia

Jag finns där för dig, det vet du!

Kramar från mamsen

2010-10-05 @ 16:41:48
Postat av: elisa

sv. Oh, I get it now! Tack Ny, det var ju ganska logisk faktiskt, hihi. Ja, jag kommer till skolan imrgon, då ses vi då :) <3

2010-10-05 @ 23:05:29
URL: http://elysande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0