Kanelbullens dag!

Är det bara jag som har lagt på minnet att idag är det Kanelbullens dag?! Jag älskar när det är en speciell dag för till kanelbullen, våfflan och semlan. Det gör att man får äta så goda "bakverk". Eller får och får, man får en anledning till att smaska i sig så mycket av det. Egentligen är det ganska töntigt att man har en särskild dag men bra för alla dessa goda saker som man "firar". :)
Snart kommer mamma hem och då ska jag sätta igång med att baka en sats kanelbullar som jag ska äta ljummen med kall mjölk sen. Mums! Mycket godare med egna nybakta bullar istället för köpta, tycker jag i alla fall.




PS. Lägger ut receptet och bilder på bullarna senare. DS
2010-10-04 @ 16:55:23 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie

Attans, har jag missat kanelbullens dag!?!!! Tusan också! Låter ju väldigt gott med nybakta bullar och kall mjölk, det är precis så man ska äta dom...mmmummms!

2010-10-04 @ 20:42:17
URL: http://franlagenhettillhus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0