Mysteriet på Greveholm

Nu har Chitra precis åkt hem. Hon åkte med mig hem idag efter skolan för vi var tvungna att öva på våra låtar. Nu sitter det nästan, det är bara lite av takten som behövs övas lite mer sen kommer det bli så bra! I morgon ska vi börja spela in och jag tror att det kommer att gå super. Vi har några låtar som vi är jättesäkra på och de kommer vi såklart att börja med. Vi har fått tillåtelse att stanna kvar efter skolan och vara i musiksalen, sen får vi spela in där själva. Ska bli riktigt kul! :)
Sen började vi även se på Transformers 2. Vi har inte sett så mycket av den än, har typ minst 1 och en halv timme kvar. Men den är bra, spännande och vi har lite kul när vi sitter och kommenterar allt som händer.

Nu ska jag börja titta på Mysteriet på Greveholm. Mamma har köpt en DVD med hela julkalendern och jag tycker den är riktigt bra, förutom att det är så dåliga skådespelare, så jag ska sätta mig och se på den fram tills klockan nio då Våra vänners liv börjar. Den serien började förra veckan och den verkar mysig. Så den kommer jag och mamma bänka oss framför ikväll. MYsigt! ;)


Dagens låt:
Here comes the sun - Beatles
2010-10-25 @ 19:25:10 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0