New coat!

Hej!
Jag ber om ursäkt för mitt förra inlägg. Det var inte riktigt sammanhängande eller vad säger ni? Jag tror jag yrade för att jag var så hungrig, haha. Och det är igen jag igen! Men snart är våra kycklingenchiladas färdiga. Gott ska bli att äta!

Idag när jag kom hem från skolan åkte jag och mamma in till stan och jag fick äntligen min kappa! Den satt faktiskt bra och jag gillar den skarpt. Nu ska jag bara beställa en rosa tubhalsduk på Ellos sen är min vinterutstyrsel färdig! :D
Jag lägger upp ett par bilder på kappan här nedan.

Idag var det en helt okej dag i skolan. Mest eget arbete och sen sista timmen fick vi Helena att gå med på att låta oss leka en lek. Det blev soffan och det blev oavgjort. Det är en rolig lek om alla är aktiva och om inte går alltför långsamt. Tre killar, tror jag det var, var tjejer för att de var typ dubbelt så många än oss och jag måste erkänna att de visade sin feminina sida under lekens gång, haha. Kul att se :)






Dagens låt:
When I look at you - Miley Cyrus (Favorit i repris)
2010-10-08 @ 20:11:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Grattis där med jackan!

2010-10-08 @ 21:30:13
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: elisa

fin kappa my! och bra låt, fast jag har fortfarande lite svårt för milejj..

2010-10-12 @ 20:06:41
URL: http://elysande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0