Reklamanalys

Nu sitter jag och lyssnar på min älskade låt The Pretender med Foo Fighters. Har precis gjort färdigt en bilduppgift som går ut på att vi ska analysera och skirva om en reklambild vi har fått. Det gick bra, det tog ungefär en halvtimme.

Vi hade idrott idag och jag var med, för en gång skull, och det var jättekul! 8:an som vi brukar ha idrott med var inte i skolan och vi fick välja vad vi skulle göra. Vi hade valt fotboll och det var roligt. Vi hade jättekul, eller jag i alla fall, och jag gillade den lektionen :D
Sen åkte jag hem från skolan för jag hade ont i magen. Men det mesta har gått över nu, tog en tablett innan. Så stolt! Jag har aldrig kunnat svälja hela tabletter men nu gick det. Eller, okej. Jag delade den lilla runda i fyra bitar. De blev väldigt små och det gick att svälja de hela tillsammans med yogurth ;)
Ska till skolan i morgon utrustad med medicin så det räcker. :P

Nehe, nu ska jag ta och leta lite på nätet efter en sak...


Dagens låt:
Jay Smith – Black Jesus - Blev så glad när jag förra veckan såg att Idolernas skiva hade kommit ut. Denna är den bästa låten på hela skivan.
2010-10-27 @ 16:54:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0