River flows in you

Har precis kommit hem efter dansen och är trött. Fast det är ju ingen nyhet. Jag har kommit på att jag är ofta trött. Men jag kanske inte är den enda? Eller?
Idag på dansen började vi på en ny dans, den skulle vara lugn och man var tvungen att gå efter känslan när man skulle ta danssteget istället för att räkna takten. Gissa vilken låt det var. River flows in you! :) Den bästa pianolåten, enligt mig. Snacka om att jag blev glad när jag hörde vilken låt det var som hon satte på. JIPPI! :D

Idag ska jag bara slappa hade jag tänkt, kanske tar jag med mig fika och cyklar bort till Påvadalen. Känner för det. Bara sitta där och tänka med bäcken porlande... Mysigt!

Btw, så grym Jay var igår! Det var verkligen en låt som passade honom och snacka om att han var snygg i den tröjan. Jag fick lust att krama honom, han såg så mysig ut i den, hihi. Olle var också bra. Som vanligt. Kanske inte bästa låtvalet men för att vara den låten så gjorde han det bra. Jag tyckte det var bra att Minnah åkte ut, hon stod liksom inte ut. Om inte hon skulle åkt ut så hade jag velat att Daniel skulle gjort det. Han var inte alls bra igår.
Jaja, nu ska jag sluta tjata om mitt älskade Idol, känner på mig att det blir lite tjatigt för er som läser.


Yiruma – River Flows In You
2010-10-16 @ 12:18:08 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0