Skogsutflykt

Hej!

Har precis kommit hem efter en liten tripp till skogen för att leta efter svamp. Tyvärr så hittade vi ingenting... Men vi fick en trevlig tur i alla fall. Vi grillade korv och pinnbröd till lunch vilket var supergott. Älskar brödet, ger mig gamla minnnen!
Snart ska nog jag, Jon och mamma till Jennie. Bara en kort stund. Sen när jag kommer hem ska jag se på Harry Potter och halvblodsprinsen, en grymt bra film! Såg den på bio och mamma köpte den på DVD häromdagen. Längtar tills nästa film kommer ut! Älskar ALLA Harry Potter-filmerna och kan se på de hur många gånger som helst utan att tröttna, hehe :)









Dagens låt:
Just the way you are - Bruno Mars
2010-10-03 @ 14:27:09 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D

Åh älskar den låten!

2010-10-03 @ 14:59:33
URL: http://spoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0