Sunday School Musical

Igår fick jag sån lust att titta på nån musikal och den någon blev Sunday School Musical som jag hittade på Voddler. Tyvärr finns det inte många gratis musikalfilmer men den här verkade helt okej. Och det var den, den gick över mina förväntningar.

Sunday School Musical handlar om Zachary som sjunger i Hawthornes kyrkokör. De är grymma och kommer med i en tävling där de kommer att tävla mot andra kyrkokörer. Men Zachary får plötsligt veta att hans mamma har blivit av med jobbet och de måste flytta till hans moster. Han måste byta skola och kommer i kontakt med deras kör, Crossroads kyrkokör. de behöver hans hjälp och han tvekar. Men han går med i kören och efter ett tag dyker det upp en del komplikationer...

Jag tyckte denna filmen var bra. Det var bra låtar och Zachary hade så fina, bruna ögon och så snyggt leende! Han sjöng och rappade grymt bra. Och dansade grymt bra också! En kille med många bra egenskaper, hehe. Den var fin, jag började gråta till även denna filmen. Haha, men det hade jag väl inte behövt säga? ;)
Så om ni gillar musikalfilmer så är denna ett bra tips. :)






2010-10-30 @ 13:12:56 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0