YEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!

OMG, vad glad jag är! Men det är bara motsatsen mot hur jag var innan jag fick reda på att Olle gick vidare. Jag fattade inte varför juryn inte hade tagit vidare honom, när de sa att han hade haft det bästa sångframträdandet igår. Jag tänkte inte på att tittarna kan ha röstat fram honom, haha. Som sagt blev jag JÄTTEsur när juryn inte tog vidare honom och gick omkring med hängande läpp. Sen när tittarna hade röstat vidare honom fick jag värsta rycket och flög upp ur sängen och skrek ner till mamma med falsettröst, att Olle hade gått vidare. Så nu har jag ett brett flin på läpparna istället, hihi :D

Jag, Chitra och Simon hade en riktig konversation på Facebook innan. Det var om Idol såklart. Det var jag och Simon "mot" Chitra. Chitra gillar inte Olle, vilket jag och Simon gör. Han är bara bäst! Så Chitra klagar på honom hela tiden, när hon har fått vidare ALLA sina favoriter. Haha, det blev runt 120 kommentarer :)



GO OLLE!!!
2010-10-01 @ 22:09:13 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: Linns

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Håller helt klart med! han är bara den bästa som finns helt enkelt! jag bara skrek när han gick vidare ;) <3

2010-10-01 @ 22:26:48
URL: http://linnvallerius.blogg.se/
Postat av: Chitra

Puh...tss...ni är inte kloka, antagligen inte jag heller

2010-10-02 @ 14:04:53
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0