6-kilometarn

Hej!
Är nu lagom trött efter att ha sprungit/gått 6 kilometer på idrotten i skolan idag. Jag trodde jag skulle få över en timme och därmed sämre än förra gången men icke sá nicke. Nej, jag förbättre mitt förra med över ne minut! Japp, så glad jag blev. Jag var så säker att jag skulle få mer, därför blev jag glatt förvånad när jag fick resultatet.

Idag ska jag spela piano, som vanligt, efter skolan och sen ska jag hem och glo på film. Jag ska färdigt den timmen som jag har kvar på Percy Jackson (btw, han e grymt snygg!) och sen ska jag nog kolla på Dumbo, tror jag. Eller någon av de andra filmerna jag lånade, har inte så många dagar kvar att se de på nu. De ska tillbaka på lördag, så jag får ta och se på en massa film nu på kvällarna. :)


Kände bara för att lägga ut en bild på mig och min kära bror! <3
2010-09-29 @ 13:22:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Melinda

Du är så duktig My, vi är så duktiga att vi överlevde 6-kilometaren!!!♥

2010-09-29 @ 18:43:43
URL: http://aboveground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0